poniedziałek, 25 lutego 2013

Cześć. Dziś pościk bardzo na szybko.
za 15 dni urodziny <3 już nie mogę się doczekaaaaaaaać !
szykują się plany, które mam nadzieję, że wyjdą :)
dzisiaj zaczęły się rekolekcje,ahah i fajnie było a jutro przed rekolakcjami pizza, mmmm
a teraz sobie siedzę i zamulam,ale pasuję już odrobić lekcje bo wróciłam do domu i spałam dziś trochę.
męczący dzień, można tak powiedzieć.
uczę się wiersza na konkurs recytatorski + uczę się na konkurs z historii.
na szczęście mam czas do marca z tym, także jest OK.

a teraz pije ice tea :)))

a tutaj sobie nie dawno temu zrobiłam zdjęcie sweterka :3

zrobiłam zdjęcie tej herbaty chińskiej, dobra jest :)

ale jeszcze mam taką, w takim opakowaniu co się później rozwija i robi się z niej kwiatek :)
ale jest bardzo dobra.

no i jako ostatnie zdjęcie, to moje :)))) 
jest trochę stare,ale obecnie nie mam zbytnio zdjęć.
może w sobotę będą jakieś nowe zdjęcia.


no i na sam koniec jak zawsze, piosenka :)))

PYTANIA?
ask.fm/siemaaelo





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz