niedziela, 14 kwietnia 2013

Witam :) Trochę dawno tu nie pisałam,ale to wszystko z powodu braku czasu, choć w sumie przyznam, że też mi się trochę nie chciało, ale teraz będę starała się dodawać tu coś częściej.
Ostatnio myślałam nad nagraniem filmiku jak tańczę, więc może wkrótce coś tu się takiego pojawi :)
Mam nadzieję, że zbierze mi się trochę obserwatorów i wtedy dodam filmik :-)
Dodaję zdjęcie z wczoraj :-) 

A obecnie siedzę sobie na łóżku z laptopem, książkami,zeszytami,kartkami i uczę się na jutro do szkoły.
Ale tak mi się nie chcę, jest dziś piękna pooogooda i posiedziałabym sobie na polu czy coś <3
Ale pierwsze bieganie wiosenne już ZALICZONE !

Wstawiam zdjęcie pięknej Zuzanny Kołodziejczyk ! 
jest cudowna, najpiękniejsza ! Mam nadzieję, że wygra top model. Jest po prostu PRZEŚLICZNA.

do tego znalazłam sobie takie zdjęcie na laptopie od Sandry <333333
kochana moja ;*:*

a to taka słit focia na przystanku :-) sprawdzałam jak wyglądam :D

No i na sam koniec wstawiam jakieś beznadziejne zdjęcie, no ale co tam :-)))

ask.fm/siemaaelo
jak znajde czas to odpowiem na wszystkie pytania :)
photoblog.pl/s3rnik






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz