wtorek, 22 maja 2012

Cześć :) Dziś założyłam takiego bloga który będzie o różnościach.
Zacznę od przedstawienia się, więc tak
Jestem Kasia :) mam trzynaście lat i jestem z Krakowa. 
Interesuję się fotografią, tańcem, zwierzętami oraz pływaniem, bieganiem i koszykówką :)
Słucham dubstepu, hip hopu, rapu, metalu, rocka i popu :)
I reggae właściwie też w miarę lubię.
Jestem dziewczyną bardzo energiczną ale jakoś mi z tym dobrze.

I po co założyłam bloga?
Spodobało mi się wiele blogów, które są na prawdę wspaniałe i miło je się czyta.
Też chcę stworzyć coś takiego, jednakże wątpie, że mi wyjdzie ale cóż warto spróbować.
Będę też tu czasem pisać co u mnie i jak :)

Chciałam napisać o świetnych ubraniach jakie znalazłam na stronie na facebooku
Robią to dwie dziewczyny i ubrania są świetne.
Wejdźcie sobie w galerie i obejrzyjcie :)

spodenki fioletowo - białe :)

kamizelka jeansowa a  z tyłu kolorowa z napisem SUCK :)

Spodenki galaxy :)

Kurteczka jeansowa z różnymi przyczepkami :)

Również kurtka jeansowa z krzyżem z tyłu :)


A na koniec macie muzyczkę :)






3 komentarze:

  1. bardzo ciekawy wstep :)
    podoba mi sie, bedzie to ciekawy blog ;)

    pozdrawiam
    szaqualaka

    OdpowiedzUsuń